The World has Gone Mad!

9 04 2009

This shit isn’t normal…is it?




10 responses

9 04 2009
Nicole 'Cherries TnT' Louis

how did u possibly find dis foolishness… ??? oh my word!!!!

an No… it’s defo NOT NORMAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 04 2009

Kid needs 2 be shot

9 04 2009

I dont know whats more scary..the child..or the random doll head :S
this actually shit me up..

9 04 2009

I Agree…
Where Did You Find This?
This Kid Is ODDDDD

9 04 2009
Nicole 'Cherries TnT' Louis

Its wrong on sooooo many level innit!!!

10 04 2009

Fred is a Youtube Superstar he is known for acting like a 6 year old by speeding up his videos, he gets millions of views within days of publishing. Its mad.

11 04 2009

WTF ur right this kid definately aint normal and needs to hit puberty soon lol

11 04 2009
mr dominic

bashy you are a strange guy

12 04 2009

loool very random and stupid but hey from time hes getting his views and his money… thats his business

13 04 2009
marty mthrfckrs

bash you gotta get a mailing list, or email notification when you post somethin new!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in: Logo

You are commenting using your account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: