“I object to violence because when it appears to do good, the good is only temporary; the evil it does is permanent.”- Ghandi

3 04 2009

p1020918

Advertisements

Actions

Information

59 responses

3 04 2009
S

Is this a joke?? What happened!!

3 04 2009
Laurrie Brown

That’s what mans get in Hammersmith these days, It’s real. Nah on the levz what happened?

Did you get hottied up?

3 04 2009
Melyssa

I hope you recover soon, Karma is a BITCH so them guys will get whats coming to them in due time. You only get haters when you’re doing something right! Still here supporting
x

3 04 2009
Djeah

Since you already put the picture up there, what happend?

3 04 2009
Mr Harrison

Sorry to see king

3 04 2009
Asari

Geez! if this for real? oh my Gosh! Just now u’ve finished your album! Don’t let haters deter you from what you need to do! You know why you’re here! Take this incident as a further encouragement to attain that success which is truly due!

3 04 2009
Stephanie

my lord cnt believe wat happend 2 bashys face!!!! wtf happend

3 04 2009
Dan

Thats fucked up if its real..

and Damn convincing if it isn’t!!

3 04 2009
sunny

dang son, but you made it onto the rumour pages of allhiphop.com

3 04 2009
J Dizzle

Check the AllHipHop.Com rumours, bash, you made the rumours section state side!

On a serious note thow, allow the haters, jealousy is a terrible trait and obviously these waste youts don’t like to see any other man shine. Take a step back and reassess the situation, don’t be doing nothing to that might harm the future you got ahead of you son.

Peace

3 04 2009
live4wd

The whole of the 4WD Family send their love, positive energy and healing thoughts your way. What a fantastic quote- shows your strength of character at a testing time like this. You will rise above it, you are more than them and they can’t take that away from you. Move 4WD and heal fast. xxx

3 04 2009
moh

Music video?…TV show?… Movie?…

3 04 2009
Mon Mon

Are you sure Mr? I hope your okay…and hope it is a joke…Mon x

3 04 2009
blitz

FAM!!!!! don’t let haters take you out of your zone!!!
you’re here for a bigger purpose!!!!
remember the words to adulthood sir!!!!
bless up!!!!

3 04 2009
not needed.

If you were a real beleiver of Ghandi’s comments you would aslo realise,
‘a eye for a eye only makes the whole world blind’
you need to realise with notice, pain is brought apon along the way.

Real talk.

3 04 2009
Phobia DSR

Cuzy.. I can’t believe we live in a society & work in a scene where the public (mostly people who should be fans as they have defo heard of you & your music) would try to cause you harm due to who you are (no other reason)! That’s an indication of one’s under -achievement. It’s a shame as i don’t think the majority of people realise what this must be like for an artist (or anyone who is begrudged over their success).. It can make people change careers, but where would that leave us ambitious black boys?? I think we should NEVER stop doing what we love unless it kills us, I hope your injuries weren’t worse than what they look but you will certainly live on to fight another day.

Whichever way you handle this.. Get it right. Bless
Phobs

3 04 2009
jamie

bashy ur on allhiphop.com rumours…………………….. bish bash bosh!!

3 04 2009
Colin

Bash stay blessed inside and remember god will never take you through anything that he knows wont make you stronger or become a better man!

Use this to your advantage and overcome all negativity with positivity!!

Now you must make even better music to influence the world!!

But Im here for you bro!! rembember to never lose faith.

COL.

3 04 2009
3 04 2009
mike

ITS ALL MAKE UP FOR SOMETHING HE FILMED … looks real though.

3 04 2009
Brown sugar

Not real

3 04 2009
Joeseph

If that’s real it’s amazing cuz it trully looks fake. Inshallah it’s fake though.

3 04 2009
Mr Cameron

Firstly this cant be fake, I think people are still hung up on the whole Chris Brown thing…..come on this is UK, we don’t do that!!

But on the real Bashy, jus cool and represent North West properly by building a nice stack off what is sure to be the hottest album to touch the roads this year!!

I Quote Stepz on Chupa Chups “Fuck the haters man…..fuck ’em. Haters bought me a yard!!” Brrrrrrap!!

3 04 2009
Nicole 'Cherries TnT' Louis

Wot Da Hell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dats wot u were talkin bout on facebook – i just messaged u asking wot did I miss.

Dats damn well rank an out of orda….

Hope u get well soon babe!!! awww poor sweetie.. don’t worry coz God sees every action and will pour His judgement on the rat bags who did dat to u..

rest and get betta luv..

we’re all thinkin of u hun!!!

3 04 2009
Dekonstruct

My first thought was that you’d be protesting the G20.

3 04 2009
Peace

HAhahahahahahahahahahahaha who! god damn it shawty wat happen!. nah u got f’d up why would niggas do dis to you. dis is seriouse dawg.

its minor just wash ur face it will wash off.

3 04 2009
nadine

still here…….

still supporting…..

I know that your strong character and determination will never allow those B***ards to bring you down. loads of love bashy xxx

3 04 2009
Fuzz

you got knock the fuck out!!!

3 04 2009
SQ

Man the people that did this sorta stuff are pure thugs…
You don’t deserve this sorta shit, no one does, the sorta positivity you’re attemptin to spread is an inspiration to countless people of all ages across the country, the people that act in this sorta way only heightens the messages your music is tryna spread, it shows the problem at hand and makes your music more relative now than ever. The quote at this blog shows the level of maturity you’re working on and don’t let a pathetic attempt like this from people to harm you beat you, you’re much better than this, rise above it man. You’re an inspiration and will continue to be so.
x

3 04 2009
Lady Jendor

Is this some April Fools ting? or was u filming something?
Well if its true i hope u get better soon, don’t know why people are tryna spoil your good looks! it true what they say you get HATERS when your doing something GOOD!! SO BASHY KEEP UP THE GOOD WORK, don’t let nothing get you down, DON’T do NOTHING STUPID an take care of you! NW10 4LIFE bish bash bosh!! xxxx

4 04 2009
Sho

eeeeeeeeeeeeeeeee
dats sum serious shit boi
duppy dem mofoz wen u catch dem

4 04 2009
obewun

THIS IS WHY THE WORLD IS F’D
BASHY YOUR IN MY PRAYERS N CONDOLENCES GO OUT TO YOU FAM
GET WELL SOON, I’M SORRY TO SEE THIS HAPPEN
ESPECIALLY TO MY NUMBER 1 FAVORITE UK ARTIST

4 04 2009
jake

dat is blaitently fake wats wrong wid u lot man r u dumb!!! if u cnt c dats fake den fuk noes u may aswelll jump off a bridge!

4 04 2009
Paula

One Word “Haters”… ppl bring u down only wen ur doin good, wen ur doin bad dey dnt wana kno you… its horible but true… im glad it is jus a few bruises n nufn serious.. da sickos dat live n dis world 2day r capable of anything… ur still shining dnt let a lil bish bash bosh knock u down frm ur stool u get up durr dust ur shoulders off n show dem who’s boss…(dosn av 2 b violence)… get dem bk fru music b wise n creative (which wnt b hard) take care… x Peace

4 04 2009
nicole 'cherries tnt' louis

jake i aint gonna lie, da pink areas do look rreeeaaallyy pink an da bloody bits juicy but it werent postd on da 1st (was it?), an i cant c bashy givin alla dat talk an palarva all up in his blog, fb, twitta everywere. dats long for a giggle. innit??
ah i dunno. id prefer if its a joke coz if not da reality wud b ‘dat was a dread piece of licks he got’ :o/

4 04 2009
nicole 'cherries tnt' louis

😮 /

4 04 2009
nicole 'cherries tnt' louis

: o /

4 04 2009
..

shit man…u make movements n get shit for it..
its not a good thing:\,
u kno uv got loads of ppls backing tho…if that helps in anyway!

4 04 2009
..

btw..that ghandi quote is biiig
im undecided on whether this is real lol

4 04 2009
..

btw…if this is fake..i do hope its for a good reason..like an anti violence video or summit..

4 04 2009
Juliana

You know what, i’ve been following this story for a bit, on different blogs, gossip sites, etc..

But me being me i didn’t comment on any of the stories read, but what gets me is, who is this Terry Ambrose geezer? And what has he go to do with Bashy?

Bashy, if you are reading this, and this is tru please do not let all your hard work, amount to nothing. Do not let your career end before it has even begun, because of a group of jelous cowards.

Just let this be this be the drive that makes you work harder.

4 04 2009
not needed.

DATS WHAT U GET FOR SLYLY STEALING DAT ADIDAS CUSHION! HAHAHA
OI U FAKER GWARN WITH UR BLOG.. SEE ACE AND VIS’ BLOG HAHAHAHAHA
KOOL X

4 04 2009
..

i wanna kno who this guy is too Juliana..I feel lots of conspiracy theorys comin on!
I hope this aint no publicity stunt tho..

4 04 2009
..

http://aceandinvisible.blogspot.com/2009/04/we-didnt-want-to-but.html

look at that..its gotta b a fake..
ah, i recon its a publicity sunt..but if so im not guna rate bash as much…i dunno..if it’s for a good cause (like an mtv advert aganst knife/street crime, then thats good n stuff) but if its to promote summit..film..show..(dubplate dramas 3?)
if it is a hoax..im jus guna b glad that there was no beef..its not what the industry needs..

4 04 2009
has 2 b said

Catch me if u can?

I think they did! lol
sorry but it had 2 b said

4 04 2009
nicole 'cherries tnt' louis

bashy ur being very quiet. cum on we need sum ansas

5 04 2009
common sense

Get Well Soon Bruvva

5 04 2009
JAXX

soo fake

5 04 2009
Queen b

omdz i can’t believe it

5 04 2009
pc laptop repairs sw london

Not enough swelling

6 04 2009
Juliana

The longer Bashy takes to explain, what all of this is actually about,
The more this scares me, i don’t meant to pry, but looking deeply into the picture the more it looks real.

PLEASE BASHY SPEAK OUT!!!! Let us, your fans know the truth, show us that you are alright and you are going to be ok.

Don’t hide, just show pride in yourself and let these ‘suckerz’ know that you are not afraid, and that whatever they do will not stop your shine.

6 04 2009
..

im gonna be pissed if this is fake.

6 04 2009
Ribbonz

OMDZ YUR JOKIN..
IM HOPIN IT FAKE..
I WANA CRY 😮

7 04 2009
UFLX TV

This gots to be fake!

7 04 2009
mike

LMAO! what did i tell you guys!! … Best Ad Campaign EVER!! http://www.youtube.com/watch?v=VbIe4Kovch0

7 04 2009
Bashy - Ransom ft Scorcher & Wretch 32 (Part One) « SUPREME TEAM

[…] i just say, this is fucking nuts. Bashy went on like he hard been beaten up (see here), and everyone was talking about it, and it was all for this. Fantastic promotion ways, fantastic […]

7 04 2009
vanessa

loool haha its fake
u can blatently tell that it is fake
whos gonna beat bashy up??? loool
4 what reason, he doesn’t promote violence so he has no reason 2 get beaten up

7 04 2009
nicole 'cherries tnt' louis

chuckie (freeze fm) confirmd its fake too, so we can all calm down.

shame i feel like a pilluk
\: o/

11 04 2009
essman

It’s clearly for a video, he neva got bruck up

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: